'Tonight I'mma let you be the captain'

Då har man fyllt 21 då. Hade en riktigt bra födelsedag här i Norge, även fast det såklart skulle vart mysigt att fira med familj, släkt och vänner hemma :)
Vaknade till totalt vinterland utanför fönstret, men hängde inte läpp för det. Mysigt med en massa snö, mycket hellre än slask som vi har haft rätt mycket av här. Kvällen innan när jag gick och la mig var det nästan barmark. Men under natten kom det alltså mellan 30 och 50cm snö.
Jobbade 07.30 till 16.30. Har allt bra arbetskamrater. June kunde till och med svenska födelsedagssången;)

Sen på kvällen kom Moa och hämtade upp mig och vi åkte hem till henne och Petra och svullade pizza och såg film :) Riktigt mysigt!

Idag har jag också jobbat halv 8 till halv 4. Städade och plockade iordning här hemma när jag kom hem, eftersom June och möjligtvis någon/några fler kommer hit ikväll på lite förfest. Vart vi tar vägen sen får vi se, men det blir säkert bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0