'Och allt som vi gjorde den stunden vill jag göra om, för det ekar i huvet'

Sitter och dricker en kopp varm choklad innan jag ska ge mig ut och fixa de sista sakerna. Måste till banken och sen till stan. Börjar jobba halv ett. Min allra sista dag på Napoleon!
Vaknade vid 7 och kunde inte somna om, så gick upp och städade/packade/diskade det sista.

Igår efter jobbet så köpte jag och June glass och åkte hem till Tone och satt och pratade en stund. Sen bar det av hemåt för att packa och städa och sen vid 11-tiden stack vi ner till Hamnehagen för en sista cider där. Massa folk var det, så blev ju skapligt festsugen, men både jag och June jobbar idag, så det fick bli lugnt:)

Imorgon ska jag lämna jobb- och lägenhetsnycklar och så går flyget till Oslo kl 11. Hemma i Motala halv 10 på kvällen!
Det är verkligen blandade känslor. Klart att det ska bli kul att komma hem och jag har massa roliga saker som jag ska göra i sommar, men jag hade heller inte haft nåra problem med att stanna längre här.

Kommentarer
Postat av: Petra

God tur! :) Du kommer säkert tillbaka hit snart.. vet hur det är det där. :)

2010-05-27 @ 09:46:45
URL: http://pbjelke.blogg.se/
Postat av: Jonna

Hahaha, då är det bäst man tänker sej för ifall man åker till Norge nångång då ;) Allt är bara bra med mej. Hoppas allt är bra med dej oxå och välkommen hem !! :)

2010-05-30 @ 09:19:10
URL: http://jonnathorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0