'Half way between wrong and right, I know I'm playing with fire'

Är egentligen way to tired för att skriva något här, men eftersom det är en vecka sen sist så tänkte jag få ner ett par ord. Hade långledigt i helgen (fredag-söndag) men fredagens festplaner krossades av ett migränanfall, låg med frossa i sängen och ville bara dö. Det var synd, för det var tydligen ett jäkla drag! Men jag tog igen det på lördagen. Satt flera timmar på en bar med cider efter cider och trevligt folk. När klockan blev mycket och det egentligen borde ha varit hemgång blev det istället efterfest med rock band. Hahah fyfan vad jag är sämst på att sjunga. Men vägen till efterfesten var kul, killarna började sjunga en massa svenska låtar och jag lovar att jag dog av garv när de började sjunga "I en rosa helikopter" HAHHA! Kom hem vid halv 6 och ställde mig och lagade mat haha. Så jag somnade väl strax efter 6 och vaknade 9, förbannade mig själv för att jag ALLTID vaknar tidigt när jag får sova hur länge jag vill. Somnade om i 45 min till, sen gick jag upp. Tog en promenad till affären och köpte frukost. Glass med äpple- och rabarberpajsmak. Ja, ibland får man äta glass till frukost! Och till det dricka med smak av hallonbåtar!

Och hela helgen gick utan att jag tog tag i storstädningen som var väldigt behövlig. Så idag har jag minsann varit hurtig! Gick upp 9, tog en morgonpromenad, kom hem och åt frukost sen började städningen. När jag var klar tog jag en långpromenad sen var det dags för jobb. Väldigt lugnt idag. June och jag hade en (kanske lite för lång) is-paus. (Vi äter glass och snackar skit;))
Nu ska jag sova, börjar tidigt imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0