'Hey baby, I don't wanna be your Superman, I just wanna be your man and I'll be super, baby'

Det är läskigt, blir alltid lite rädd när jag känner såhär. Men de senaste dagarna har jag mått så jäkla bra! Vet inte riktigt vad det är, men kan säkert bero på flera saker. Vädret har varit underbart de senaste dagarna. Jag har omgett mig med bra människor. Planerat framtiden. Livet leker helt enkelt! :)

I onsdags blev det utgång eftersom både jag och June var lediga torsdagen och det blir jobb i helgen, så ingen fest då. Det var hur kul som helst, gillar verkligen människorna här:) Efter lite för många glas trallade jag och June hem till mig eftersom vi hade bestämt att vi skulle äta hotellfrukost på torsdagsmorgonen och hon hade glömt sin mobil på förfesten. Så vi gick upp vid åtta och gick ner till hotellet och åt en helt underbar frukost! Hahaha jag åt sjukt mycket! Säkert 6-7 mackor med diverse pålägg, yoghurt med flingor, våfflor, bullar, rökt fisk, ägg, köttbullar m.m. Gott!:D

Idag var jag rikigt trött på jobbet, försökte dölja trötthetstecknen med concealer men tror inte jag lyckades. Sov bara fyra timmar natten mellan onsdag och torsdag och 5 timmar torsdag till fredag, så det var väl inte så jättekonstigt. Men dagen flöt på ganska bra ändå och efter jobbet blev det pizzadejt på Peppes hehe:) Och ikväll har jag haft myskväll för mig själv med glass, planering, flygbiljettsbokning (dock inte hem!), Anna Anka söker assistent på tv3play och ännu mera glass. Och ett par rätt sjuka men roliga sms i in- och utkorg;)
Ledig imorgon men jobbar på söndag då några har abbonerat cafét. Sen blir det jobb på måndag, sen semeeester i tre dagar:D Sen blir det jobb två veckor till. Ringde hyresvärden idag och sa att jag åker hem i slutet på maj. Åh, vad jag kommer sakna detta ställe!

Haha, just det. Känns nästan pinsamt dethär, men häromdagen när jag var ute så var det en bil som åkte förbi mig. När jag tittade på registreringsskylten var min första tanke "men gud vilket konstigt regristreringsnummer, vilken planet kommer egentligen den där bilen ifrån?!". Har ju liksom vant mig vid norska skyltar. Så jag skämdes lite när jag vände mig om efter bilen och insåg att det var en svensk bil... Hahaha!;)

Nu ska jag hämta mer glass och fortsätta min myskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0